pismena na vystrihovanie

Školenie Comenia Script – Nová Dubnica 3/2017

Školenie k nespojitému písmu Comenia Script sa uskutoční aj v Novej Dubnici, a to dňa 31. marca 2017. Prihlasovací formulár nájdete nižšie na tejto stránke. Zaslané prihlášky budeme považovať za záväzné.

Ceny a termíny:
  • 55 € (zahŕňa 5-hodinové prezenčné školenie, zadanie a vyhodnotenie záverečného testu, drobný školiaci materiál)
  • posledný termín na prihlasovanie je 20.3.2017
  • účastnícky poplatok je potrebné uhradiť do 14 dní od prihlásenia (najneskôr však 20.3.2017)
Program školenia:
  • od 13:00 (bude upresnené, ale posun max 1 hod)
  • program je určený primárne pre učiteľov 1. stupňa ZŠ
  • preberané témy: O písme, Charakteristika písma, Varianty písma, Písanky CS, Didaktické pomôcky CS, Písanie do písaniek, Písmo z overovania, Hodnotenie písma detí, Diskusia

Vaše otázky radi zodpovieme, píšte nám na skolenia@indicia.sk.

Osobné údaje

Vypĺňajte s diakritikou.
Vypĺňajte s diakritikou.
Údaj bude použitý pri evidencii osvedčenia o absolvovaní školenia, a prípadne pre potreby rozpisu ubytovania.

Kontaktné údaje

Prosím, pozorne si skontrolujte, či ste zadali platnú a správnu e-mailovú adresu. Bude Vám na ňu zaslaný potvrdzujúci e-mail. Ak neobdržíte potvrdzujúci e-mail, registrácia zrejme neprebehla správne. Skúste formulár vyplniť ešte raz. Ak by problém pretrvával, napíšte nám na skolenia@indicia.sk.
Tento údaj je povinný, nakoľko by sme Vás radi kontaktovali v prípade výskytu závažnejších a nepredvídaných zmien. Telefónne číslo nebude poskytované tretím stranám.
Tento názov bude uvádzaný na faktúre, ak si zvolíte platbu s daňovým dokladom.

Poplatky a spôsob úhrady

Údaje potrebné k úhrade prevodom na bankový účet dostanete mailom potvrdzujúcim Vaše prihlásenie.
Základný účastnícky poplatok je 55 €. Pridelenie tejto zľavy podlieha schváleniu organizátorom. Ak pri tejto otázke zaškrtnete "áno", s úhradou počkajte, my zľavu overíme a budeme Vás kontaktovať.
Sem doplňte IČO školy alebo organizácie, na ktorú bude poplatok fakturovaný. Ak si hradíte poplatok samostatne ako FO, ponechajte kolónku prázdnu.
Sem doplňte DIČ školy alebo organizácie, na ktorú bude poplatok fakturovaný. Ak si hradíte poplatok samostatne ako FO, ponechajte kolónku prázdnu.
Požiadavkám sa budeme snažiť vyhovieť, ale musí to byť možné a organizačne zrealizovateľné. Ďakujeme za pochopenie.
Všeobecné obchodné podmienky nájdete na http://www.ucmeradi.sk/vseobecne-obchodne-podmienky/
Novinky sú zasielané e-mailom cca 1x do mesiaca. Z odberu noviniek je možné sa kedykoľvek odhlásiť.
Sending